Facebook News

image_pdfimage_print

Labidino ΑΕ: Μια σχέση που κρατάει από το 2004 !!!

Όλοι γνωρίζουμε πως η "εξαγωγική επανάσταση" στην περιοχή της Δυτικής Ελλάδας, ξεκίνησε το 2004, όταν η Geoplant μαζί με την ΥΡΜΙΝΗ τόλμησαν να πραγματοποιήσουν την πρώτη εξαγωγή Ελληνικής Φράουλας στα χρονικά και μάλιστα στην Ελβετία, εγχείρημα για την εποχή δύσκολο, εξαιτίας των υψηλότατων απαιτήσεων της αγοράς αυτής.

Το ξεκίνημα αυτό όμως έδειξε στους τότε παραγωγούς, που πωλούσαν στις Λαχαναγορές χωρίς τιμή, πως δεν φοβόμαστε να δούμε τις αγορές του εξωτερικού κατάματα και να τολμήσουμε διαφορετικούς δρόμους. Ακολούθησε το άνοιγμα στη λιγότερο απαιτητική Ρωσική αγορά και που με το ισχυρότατο Cash Flow, έδεσε με τις οικονομικές καλλιεργητικές απαιτήσεις που χρειάζεται η Φράουλα και τελικά έφερε τα αποτελέσματα που όλοι βλέπουμε στην περιοχή μας.

Δίπλα όμως από αυτής της μορφής τη δραστηριότητα, ανοίχθηκε ένας εντελώς διαφορετικός δρόμος, από μια μικρή τότε εταιρεία, με επενδύσεις που στόχευαν κυρίως στο αειφόρο εμπόριο της Δυτικής αγοράς. Εκεί που υπάρχαν από νωρίς οι έννοιες της προδιαγραφής, της ασφάλειας και της τυποποίησης.

Πρόκειται για τη Labidino ΑΕ (www.labidino.gr)

Τότε, μόλις το 2004 (!!!), όπου έννοιες 3 δραστικές ουσίες ανιχνεύσιμες στο 30 % του ανώτατου επιτρεπόμενου ορίου, ανάλυση υπολειμμάτων φυτοφαρμάκων σε κάθε παραδιδόμενο φορτίο, πιστοποιήσεις κατά Q-S (γιατί το GlobalGAP δεν αρκούσε), μικροβιολογικός κίνδυνος για τροφιμογενείς νόσους και ιχνηλασιμότητα σε επίπεδο αγροτεμαχίου, να φαντάζουν για όλους μας "ξένες γλώσσες". Πρόκειται για την εταιρεία που λάμβανε ήδη το 2006 τα συγχαρητήρια από την Κεντρική Διοίκηση του Lidl στη Γερμανία, για τις εξαιρετικές επιδόσεις ως προς την ποιότητα και τα υπολείμματα των φυτοφαρμάκων στα φυλλώδη λαχανικά που παρήγαγε και εξήγαγε, έναντι των ανταγωνιστών της Γάλλων.

Η μικρή τότε Labidino σταδιακά μεγάλωσε στην εταιρεία που ξέρουμε σήμερα, με σημαντικές επενδύσεις στην ιδιοπαραγωγή και στα πάγιά της και που πλέον αποτελεί τον μεγαλύτερο Εξαγωγέα Ελληνικών προϊόντων (όχι μόνο Αγροτικών), στις Χώρες του Κόλπου.

Η Labidino αποτελεί μια από τις εταιρείες της περιοχής μας που πρακτικά μετουσίωσαν τη FoodCare στην ισχυρότερη Συμβουλευτική εταιρεία του αγροδιατροφικού τομέα στην Δυτική Ελλάδα. Γιατί στη Labidino εξειδικεύσαμε την ηλεκτρονική ιχνηλασιμότητα με το Module Factory, στη Labidino πρωτοδοκιμάσαμε το RiskFree Network για να κάνουμε Monitoring της Φυτοπροστασίας για τις 3 ανιχνεύσιμες δραστικές, στη Labidino πρωτοϋλοποιήσαμε Alteration στα προγράμματα φυτοπροστασίας βάση των απαιτήσεων των υπολειμμάτων των αυστηρότερων Super Markets, στη Labidino εξελίξαμε το GRASP που υλοποιούμε σε μια εντελώς ψηφιακή πλατφόρμα παρακολούθησης και καταγραφής, στη Labidino εφαρμόσαμε το πρώτο Q-S Wholesalers στην Ελλάδα, με άριστες επιδόσεις.

Είναι τιμή μας που βρισκόμαστε στο πλευρό σας από το 2004. Πρόκειται για μια σχέση η οποία απαιτεί από όλους μας να γινόμαστε το ίδιο καλοί με τις αγορές στις οποίες εξάγετε ...

Credit στον φίλου μου Χρήστο από την Skylab Productions για το εξαιρετικό Video της εταιρείας !!!

— Εικονιζόμενα προϊόντα: Agro Advanced - Module RiskFree Network, Agro Advanced - Module SmartPack και Agro Advanced - Module TraceIT.
...

View on Facebook

2 days ago

FoodCare AgroData OE

In 2016 we were asked to create a Business Book, for one of the leading Strawberry companies in Greece, Kiriazis s.a. (www.kiriazis.gr).

We are giving you a short idea why strawberry business in Greece is at an advanced state, with modern production methods, where values like environment, labor rights and food safety comes first.
...

View on Facebook

Εξαπάτηση στην αλυσίδα τροφίμων (Food Fraud)

Πολλά περιστατικά εξαπάτησης έχουν κατά καιρούς ανακύψει στον χώρο των τροφίμων. Το κρέας αλόγου, η μελαμίνη στο γάλα, οι «Ελληνοποιήσεις» κρέατος και κηπευτικών κι ένα σωρό άλλες περιπτώσεις, που υπονομεύουν τόσο την ασφάλεια των καταναλωτών, όσο και τη φήμη των εταιρειών μεταποίησης των τροφίμων, όταν η εξαπάτηση αφορά τις πρώτες ύλες τους.

Γι' αυτό, σε όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας των τροφίμων, έχει πλέον καθιερωθεί η έννοια του FFVA (Food Fraud Vulnerability Assessment). Πρόκειται ουσιαστικά για εξειδικευμένη ανάλυση ρίσκων, ως προς την ύπαρξη του κινδύνου της εξαπάτησης των εταιρειών και τη λήψη προληπτικών και διορθωτικών μέτρων, σε περίπτωση που αυτή υπάρξει.

Οι περιπτώσεις εξαπάτησης αφορούν:

- Παραποίηση πρώτων υλών ή τελικών προϊόντων
- Υποκατάσταση πρώτων υλών
- Απόκρυψη συστατικών ή ιδιοτήτων
- Λαθρεμπόριο πρώτων υλών ή τελικών προϊόντων
- Νόθευση πρώτων υλών ή τελικών προϊόντων
- Παραποίηση ετικέτας
- Διαστρέβλωση προϊόντος
- Εξαπάτηση Επωνυμίας προϊόντος (Misbranding).

Στις νέες εκδόσεις των GFSI συστημάτων, όπως το BRC Food και το IFS Food, αποτελεί πλέον υποχρεώση η διενέργεια FFVA, προκειμένου να εντοπιστούν από νωρίς οι κίνδυνοι και να διαχειριστούν ανάλογα.

Σε κάθε περίπτωση, η αξιολόγηση των προμηθευτών που διενεργεί μια εταιρεία παραγωγής/μεταποίησης των τροφίμων, θα πρέπει πλέον να έχει ως εισερχόμενο τα αποτελέσματα αυτής της ανάλυσης ρίσκων, ώστε να αποτελούν κριτήριο για την επιλογή των τελικών προμηθευτών.

Στη FoodCare αναπτύσσουμε συστήματα ασφάλειας των τροφίμων, με εξειδικευμένη ανάλυση επικινδυνότητας για την εξαπάτηση, εξειδικευμένη στο αντικείμενο της κάθε εταιρείας.
...

View on Facebook

Άρχισαν τα προβλήματα του γλοιοσπορίου !!!

Είχαμε ενημερώσει έγκαιρα για τον υψηλότατο φετινό κίνδυνο για την εκδήλωση γλοιοσπορίου, μετά και τις έντονες βροχοπτώσεις του Ιουνίου που πυροδότησαν τον μύκητα.

Σημειωτέων πως το πρόβλημα αυτό θα ενταθεί πολύ περισσότερο, εξαιτίας του επίσης υψηλού κινδύνου δακοπροσβολών, εξαιτίας των χαμηλών (κάτω από 32 οC) θερμοκρασιών που τον καθιστούν ενεργό όλο το καλοκαίρι.

Η αντιμετώπιση του γλοιοσπορίου δεν λύνεται με έναν «πυροσβεστικό» ψεκασμό. Χρειάζονται εφαρμογές πριν εκδηλωθεί το πρόβλημα, όταν ακόμα ο μύκητας βρίσκεται στην αγενή μορφή του και αμέσως μετά από την βροχή. Απαιτεί επομένως στρατηγική, όπου κατά την άποψή μας δεν πρέπει να απουσιάζουν οι εφαρμογές με θειϊκό τριβασικό χαλκό, αμέσως μετά το στέγνωμα των δέντρων από την βροχή.

Καλούμε τους παραγωγούς να βρίσκονται σε στενή επαφή με τους καλούς τεχνικούς τους, ώστε να διαχειριστούν το επικείμενο πρόβλημα. Τόσο του γλοιοσπορίου, όσο και του Δάκου, που φέτος αναμένουμε να είναι σε έξαρση.

Διαβάστε στον Agrotypos.gr
www.agrotypos.gr/index.asp?mod=articles&id=110268
...

View on Facebook

@foodcareagrodata develops for @Unilever

Πιστή στις αρχές αειφορίας που θέσπισε και υλοποιεί, η UNILEVER – KNORR ABEE, εργάζεται μαζί με τους παραγωγούς τομάτας στις σύγχρονες μεθόδους της γεωργικής παραγωγής, που σέβονται πρώτιστα τους εμπλεκόμενους (παραγωγούς – εργαζόμενους), το περιβάλλον και την αειφορία της γης. Ταυτόχρονα, υλοποιεί προγράμματα για τη σημαντική μείωση των εισροών, κάνοντας την καλλιέργεια της βιομηχανικής τομάτας μια αυτόνομη και οικονομικά βιώσιμη δραστηριότητα, που συμμετέχει ενεργά στην οικονομία ολόκληρης της περιοχής, προσφέροντας σημαντικές θέσεις εργασίας, ενισχύοντας ταυτόχρονα την εξωστρέφεια και ανταγωνιστικότητα των Ηλειακών προϊόντων.

Οι παραγωγοί αποτελούν αποδέκτες σοβαρών καινοτομιών που απορρέουν από το πρόγραμμα επενδύσεων της Unilever στην εφαρμοσμένη έρευνα, αλλά και του Sustainable Agricultural Code (SAC), δηλαδή του συνόλου των αξιωμάτων και μεθόδων εργασίας που έχει αναπτύξει η εταιρεία. Γι’ αυτό και παρακολουθούν εξατομικευμένες εκπαιδεύσεις από τους Γεωπόνους της εταιρείας καθώς και από εξωτερικούς συνεργάτες.

Στα πλαίσια της συνεχούς εκπαίδευσης των παραγωγών, η Unilever ανέθεσε στην FoodCare τη δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας εκπαίδευσης, με τη δυνατότητα εξατομικευμένης εκπαίδευσής τους, ώστε να αυξάνονται τα ποσοστά συμμόρφωσης με το σύστημα SAC αλλά και να υλοποιούνται ευκολότερα οι σύγχρονες παραγωγικές μέθοδοι.

Προκειμένου να βελτιώνεται η αγρονομική απόδοση των παραγωγών στο χωράφι, στην ίδια πλατφόρμα η FoodCare σε συνεργασία με τα στελέχη της εταιρείας, ανέπτυξε εξειδικευμένο ToolBox που παράσχει στους παραγωγούς γνώσεις ταυτοποίησης φυτοπαθολογικών προβλημάτων, από το κινητό τους.

Δουλεύοντας μαζί με το Γεωτεχνικό Τμήμα της Unilever, η πλατφόρμα ολοκληρώθηκε και παρουσιάστηκε στο 13o World Processing Tomato Congress από τον Ευθυμιόπουλο Δημήτριο - @defthymiopoulos , Γεωπόνο της Unilever Gastouni και απέσπασε θετικά σχόλια.

Περισσότερα θα δείτε εδώ: www.pummarofarmers.gr
...

View on Facebook